fredag 11 november 2011

Jag har helt blandat i hopp mellan BLITZ ER34 D1 SPEC (D1GP) '04 och BLITZ DUNLOP ER34 SKYLINE (D1GP) '07

Den 18 September i år så köpte jag mig Blitz i från 2004 från Standard bilarna. Och den 5 November i år så köpte jag mig  Blitz i från 2007 från Premium bilarna. När jag Driftade online mot två andra killar. Så körde jag själv en : HKS GENKI HYPER SILVIA RS2 (D1GP) '04.

När vi hade kört ett varv eller så. Så blev jag rätt så fundersam över vad dom andra två körde med Blitz modeller. Så jag började skriva på chatten som man kan göra när man spelar online. Det vissade sig att dom Driftade med Blitz från 04 och 07. Jag lägger upp bilder på hur lätt de e att blanda i hopp dom två i mellan.


BLITZ ER34 D1 SPEC (D1GP) '04




BLITZ DUNLOP ER34 SKYLINE (D1GP) '07


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar